Friday, February 13, 2009

movie,,,

tadi aku p tengok cite upin n ipin,,, seronok gak la,,, aku sek ketawe je,,, animasi die boleh tahan,,,
bahase yang digunakan pon slumber je,,, xla nmpak sangat ikot skrip bulat2,,, yang penting lagi seronok aku tengok cerita ni dari cerite sifu n tongga,,, sifu n tongga xbest langsung,,, membosankan,,, lawak biase2 je,,, nabil xpandai berlakon la,,, aku tengok citer tu xenjoy,,, sek tanya orang sebelah aku je habis kul bape? lame g x? mengantok plak tu,,, xdengar pon orang gelak2 mcm citer lawak lain,,, tapi tadi citer upin n ipin ni pon aku tertido,,, bukan sengaja,,, aku penat sangat,,, balik kelas pas solat jumaat terus g,,, xrehat,,, nk wat macam mane,,, kalau pergi esok lagi r penuh orang kat panggung,,, x lalu la aku orang ramai2 ni,,, pape2 pon upin ipin aku bg 3 1/2 bintang dari 5 bintang,,, sifu n tongga 1 bintang je,,,

No comments: