Thursday, February 26, 2009

aaaarrrrgggggghhhhhh,,,,,!!!!!

tension giler idup aku akhir2 ni,,,, kenape ek,,, keje bertambah,,, xdan 1 nk settle da mai yang lain,,, huisssshhhh,,,, pening la,,, susah gak short sem ni,,, sume benda nak kene rush,,, lecturer pon giler2 push student,,, assignment skali bagi sampai 3,,, due date pon dekat-dekat je,,,
lecturer xpaham student ke atau student yang xble nk catch up lecturer,,, macam ribut la sem ni,,, dengan proposal projek g x wat pape,,, minggu depan penyelia projek nak tengok,,, team pon macam tak berape beri kerjasama je,,, semua nak harap aku je,,, eeeeeee,,, ape la dieorang ni,,,
patut beria nak ajak aku join group projek,,, mmmmm,,, tadi balik kelas penat-penat dapat plak berita mcm lahanat,,, cuti sem 2 minggu di singkatkan jadi seminggu,,, apela $$$%^&&^^ poly ni,,, setakat seminggu wat penat je aku balik je la,,, xdan nak manja-manja dengan mak ayah aku,,, kucing aku g,,, ayam itik sume,,,, huhuhuuhuhuuuu,,, homesick la kire aku ni,,,,

No comments: