Wednesday, February 11, 2009

charlie

charlie,,,, bende ape tu ek,,, orang ke? makanan ke? name tempat ke?
mmmmm,,,, ni la yang menjadi musuh ketat warga PSP (seberang perai polytechnic),,, charlie sejenis binatang yang baru aku kenali semenjak 2 setengah tahun yang lalu,,,
binatang ni kecik je,,,, wane itam n ade belang skit kan body die,,, eeeeee,,,, huduh sungguh,,, (astaghfirullah menghina ciptaan tuhan)
binatang ni memang merbahaya,,, nk tahu kenape?
air yang dikeluarkan dari punggung (air kencing) sangat-sangat merbahaya coz boleh mencacatkan kulit,,, kalau kene la perggghhhhh,,,, xpayah cite r sakit pedih nye mcm mane,,,
kulit kite mcm kene bakar,,, melecur,,, kehitaman,,, binatang ni datang dari sawah,,, kalau musim org lepas menuai, org akan bakar jerami yang tinggal,,, binatang tu akan terbang ke mane die suke,,,, asrama n rumah-rumah akan jadi kawasan persinggahan natang ni,,, so rumah sewa aku menjadi salah satu daripada beribu port natang ni,,, mengerikan kalau nmpak die melintas,,, bukan ape,,,, wat nye terkena air kencing die,,,, hohohoooo naye woooo,,, kalau kat badan yg xnampak org tu pon da nmpak huduh,,, ni kan lagi kene kat muke,,,, perggghhhh,,,, pegi kelas da tahu da budak ni kene charlie,,,, hahahaahahaaa,,,, aku da penah da kene skali,,, mase semester 1,,, huhuhuuuu,,,, habis kaki aku kene,,,, pedih,,, nk mandi pon takot,,, kawan aku lagi r sengal,,, die picit cari tu pakai handset die,,, pastu die men mesej,,, da tekan-tekan button nset yang kene charlie tu n p gosok mata plak,,,, so,,, korang tahu kan pe yang terjadi,,, g klinik pon doktor juz bg krim cikai2 je,,, da kene RM25,,, mate da nampak hodoh 3 4 hari


ngek ngok kan kawan aku tu,,,, hahahahahaaa,,,, ika namenye,,, my housemate,,, ngeeee

No comments: