Monday, February 23, 2009

cik robotik oh encik robotik

fonomena yang berlaku di politeknik seberang sekarang ni,,, pensyarah semakin pelik2,,, maybe bagi student U or mane2 tempat x pelik kot,,, tapi bagi aku ni adalah sesuatu yang menganiaya student,,, ade ke patut tugasan, perbincangan, kuiz sume send by email,,, uisshhhh,,,,!!! sangat dasyat,,, watnye silap anta,,,kan naye,,, markah melayang coz cik cas xhantar tugasan je,,, kalau yang celik IT tu xpela,,, ni yang duk terkial-kial taip tu kan kesian,,, siap berbalas hujah g da jadi mcm forum,,, pada yang xtahu pasal IT ni boleh la start belajo dari skang,,, dunia da maju,,, pada korang sume,,, yang nak join web cik robotik (en. ghani) ni boleh,,, korang kene daftar google dulu,,, da ade gmail baru masuk group cik ni,,, ni aku ajar dari awal2 ni,,,

  1. taip google
  2. taip gmail
  3. amek first gmail email
  4. log username n password
  5. dalam kotak search type group (robotik)

yg penting korang kene join this group dulu,,, bile owner da approve baru korang ble masuk laman web ni,,, kalau selain budak PSP korang cakap la korang dari institusi pengajian mane,,, ni satu kemajuan yang baru bagi aku la,,,, xtahu org lain,,,

skang ni kelas da start pukul 8 pagi,,, kire kul 8 pagi tu student da kene ade kat jabatan la,,, alasan nyer bukan sebab kelas start awal,,, tapi ade majlis bace doa same2,,, ade speaker dipasang kat setiap jabatan,,, tingggg,,,, tongg,,,,, mcm tu la lebih kurang bunyi loceng kalau ada annoucement,,, tapi bagi aku mengganggu waktu P&P la,,, sat2 ade annoucement,,, tumpuan pada lec jadi kurang,,, kadang benda ni wat aku bengang je,,,

No comments: