Tuesday, August 4, 2009

rumah saya ade han,,, part 2

ceh,,, ceh,,, ceh,,, siap ade part 2 lagi,,, bukan ape, saje nak cerita pengalaman aku siang tadi,,, aku bangun tido pukul 9.47 pagi,,, confirm subuh melayang,,, bukan aku sengaja nak bangun lambat2 ni,,, malam tadi layan korean drama "partner" sampai pukul 3 pagi,,, pelakon pujaan hati aku plak tu yang berlakon,,, sayang plak nak tinggalkan,,, ni macam da lari tajuk je dari story pasal encik han,,, ala,,, kira mukadimah r,,, hahahahaahahaaa,,,, pas aku bangun pukul 9.47 tu aku sempat r bebual ngan housemate aku yang nak p kelas,,, aku rase bahagia sebab hari ni aku langsung takde kelas,,, aku pon tayang r muke ngantok aku kat budak-budak ni sebagai tanda yang aku akan sambung tido balik (saje je nak bagi dieorang jeles,,, hahaahahaha) dalam pukul 10.30 tu aku da terlena kot,,, sedar-sedar je badan aku sume tak boleh gerak,,, kenape???? ni r yang dinamekan kene tetindih,,, mase kene tu takot gak,,, ye r da r kene dalam sedar,,, aku nampak nset aku tapi nak angkat jari tulis mesej pon xlarat,,,konon-konon nak beritahu housemate aku yang aku dah terkaku,,,heheheehehee,,,, memang xbleh gerak langsung,,, nak gerak kan kaki pon lagi r x boleh,,, dekat 10 minit gak r aku layan kaki tangan aku yang kaku ni,,, last-last aku penat,,, aku malas nak layan aku tetido balik,,, sedar-sedar dengar lagu lalola je,,, tanda mesej baru kat nset aku,,, selamat la aku sedar kaki tangan aku da bleh gerak,,, kalau x aku pikir aku da mati da,,, heheheheeeee,,, haousemate aku balik aku pon terus story r aku kene tetindih,, hahahaahaaaa,,, dandan si eka suruh sya baca yaasin,,, tahu takot,,, pikir-pikir balik,,, wujud ke bende yang namenye tetindih ni,,, bagi aku r,,, bukan xcaye kewujudan makhluk lain kat muke bumi ni,,, maybe aku xbleh gerak tu disebabkan ntah mane saluran darah aku yang tersumbat n darah xbleh mengalir,,, sebab tu xble gerak kot,,, (gaya ckp mcm amek medic je),,, tapi yang penting kite kene tahu,,, bukan kite je yang hidup kat dunia ni,,, selain binatang2 ngan tumbuhan kite kene ingat ade makhluk lain menumpang kat bumi tuhan ni

No comments: