Wednesday, August 5, 2009

bermulanya semester baru

mmmm,,, penyakit malas aku skang da makin berleluasa,,, hahahahaaaa,,, mlas nak p kelas,,, kuat makan,,, kuat tido,,, ayoyoyyyooo,,, macam mane ni,,, tapi nak risau pe... berat badan aku xpenah lepas 45kg,,, hahahaahahaaa,,, giler kurus,,, sebab ape aku kurus ek,,,? mak aku cakap sebab tekanan belajar,,, pandai-pandai je kan,,, orang lain yang belajar orang lain pulak yang rase tertekan,,, heheheehheeee,,, ngadap semester baru ni adoyai,,,!!!! dapat lecturer pon macam haram,,, lecturer yang kuat gagal kan student,,, eeeee,,, mesti nanti die masuk kelas aku, aku wat muke skematik giler,,,, hahahahahaaa,,,, wat muke toya sudah,,, assignment submit on time je,,, takpe,,, berkorban sikit,,, nak dapat ape yang kite nak bukan senang,,, hehehehehehee,,,

1 comment:

nora ashikin said...

dah ko tu mmg kurus.nak buat cemana dowh..

wahaha..