Thursday, August 6, 2009

ragam sem baru

tak tahu nak story ape,,, tetibe kat otak medulaoblongata aku ni nak upload pic ragam kawan aku, pensyarah aku ngan ehem2 aku,,, mereka semua ni la orang kata madu ngan racun aku kat sini,,, kalau tak dieorang sape lagi kan,,, tak mungkin tokey nasi kandaq pulak

jom tengok aksi dieorang


ni syaza aiesyah,,, tengok r die wat pe


die ngah paku penyangkut baju kat dinding,,, perhatikan,,, beliau menggunakan lesung batu untuk mengetuk paku tu,,, tak praktikal langsung budak ni,,, takpe,, aku paham,,, die budak pengurusan perniagaan yang sangat lemah lembut,,, hahahahaahaaa



ni plak pensyarah aku,,, en.shuhaimi samanol,,, ntah ape yang die ajar ntah sampai penuh nota 2 whiteboard,,, formula berjela-jela,,, gunanya sikit je,,, pe salah kan kalau die fotostat n edarkan pada student,,, bape sen sangat pon daripada tulis panjang-panjang,,, wat lenguh ketiak ke

heheheheeee,,, serius kan sume member-member aku,,, padahal sipi-sipi pon lum tentu masuk,,, siap ade lambang nazi lagi kat whiteboard tu,,, rumus pe ntah,,, skru kot




ni ehem2 aku da hilang perhatian mase dalam kelas,,, mula r die pandang sana sini bila die tak paham pe pensyarah merepek. jangan contohi beliau

ni r muke bosan die,,, time exam memang x dan la die nak tayang muke macam ni




ni plak time ade presentation,,, macam-macam la nak kene wat,,, powerpoint la,,, projek la,,, semua nak kene bentang,,, tengok hasilnyer

time ni la sume laptop nak hang,,, cable x boleh cucuk,,, microsoft offce 2003 tak boleh masuk kat laptop yang microsoft office 2007,,, macam-macam lagi la,,,



hahahaaaaa,,, ni sek cerita pasal orang, aku pulak biler nak interframe,,, ni r perangai aku biler nak exam,,,

study tak cukup kaki tangan,,, ni pic ni da pukul 4.45 pagi,,, esok nak exam engineering math,,, hahahahahaaa,,, memang kaw-kaw la,,, air kopi + nescafe = kones sume kuar,,, konon-konon supaya tak ngantok la,,, yang paling tak boleh belah laptop tetap ON,,, heheheheeee,,, nak tahu akibat nyer,,, see,,,,



aku tetido mase pukul 6 pagi,,, aku masuk dewan exam lambat,,, lecturer siap perli aku "orang lain pon study gak,,, tapi leh je datang awal"

No comments: