Monday, October 5, 2009

tolong,,, nak kawin,,, hahahahaaa,,,

a.g da kawin,,, syafera da tunang,,, tahun depan bulan 2 langsung,,, anne the end of the year tunang same macam pika,,, yang lain-lain pon coming soon,,, hahaahahaaa,,, adoi,,, gilak deh otak pikir,,, tapi nape nak pikir kan,,, hohohhooo,,, mahu tak nye kene pikir,,, soalan berbangkit sejak akhir-akhir ni,,, balik raya sibuk semua sedara mara tanya aku ada bawak balik calon tak tahun ni,,, eeeee,,, please la wei,,, ingat i ni mcm anak-anak u all ke hah? (boleh ke cakap ngan mak-mak sedara macam tu?) muda lagi la,,, kan aku dah cakap umur aku baru 21,,, kecik lagi,,, bengong-bengong lagi,,, study pon ntah bila nak habis wei,,, long journey kateorg putih,,, hahahahaaa,,, bukan tak nak kawin awal (gelinye kenyataan ni,, hahhhaahaa), study lum habis,,, tapi,,, aku akan kawin awal bila,,,,

1) tetibe kerajaan Malaysia menganugerahkan ijazah kejuruteraan mekanikal kelas pertama pada aku tanpa susah payah study...

2) tetibe pulak ayah aku hadiah kan toyota caldina, xpun paling cikai honda city kat aku,,,

3)tetibe ade orang beri tiket penerbangan percuma jelajah eropah,,,

4)tetibe ade company offer jadi engineer yang gaji die USD 3000

5)tetibe je dalam akaun bank aku ade rm100K,,, hahaaaaa,,,

6)kalau tuhan tu kate 'jodoh kamu da sampai' memang xbleh elak la kan

kalau semua syarat-syarat kat atas ni tetibe je tertunai,,, memang aku kawin terus,,, ngan sape2 pon,,, hahahahahaa,,,

walaupun 7 tahun akan datang belum tertunai cita-cita aku kat atas tu,,, aku tetap akan kawin gak,,, syarat-syarat tu untuk jangka masa pendek ni je,,,

No comments: