Sunday, September 27, 2009

penghinaan terhadap diri sendiri (part 2)

nak sambung pasal story aritu,,,

aku xberapa kisah dengan perubahan dia,,, tapi aku memang tak boleh terima pasal family die,,, die memang orang susah,,, kesian sangat mak die,,, sanggup beli seluar guess ntah bberape ratus tapi tak pikir pasal mak,,, masih ade lagi ke orang pegi sekolah bawak duit 50 sen untuk berbelanja? zaman sekarang da tak relevan la 50 sen,,, tapi tu la kenyataan,,, adik die juz belanja 50sen je sehari,,, kalau aku la,,, baik aku kirim duit kat kampung dari beli benda yang xnampak kepentingannye,,, kalau cuti semester sebulan, adela 2 3 hari die duk kampung die,,, selebihnya dia habiskan masa dengan balak die,,, bleh ke macam tu?

ala,,, belum tentu laki tu nak wat k jadi bini,,, aku ingat la kalau balak die tinggal kan dia,,, mahu bunuh diri tu,,, da banyak sangat dia wat pelaburan kat lelaki tu,,, aku tulis cerita ni bukan nak mengaibkan ke ape,,, tapi juz nak ingat-ingatkan,,, walau tinggi mane pun kita duduk tapi jangan la sesekali lupakan family,,, sebelum kita senang sape yang bersusah payah kalau bukan mak ayah,,,

1 comment:

Puan Anim said...

akhirnye..klua jgk entri ni..lame siot aku tggu..hehe..

xpatut la die tu..tpi die xkn sedar slgi xda spe yg berani sentapkn naluri die..