Monday, May 25, 2009

sememangnya ada

esok aku da habis paper,,,, waaaa,,, da nk habiskan sem 5,,, kejap giler da 3 tahun aku kat penang,,, semester depan sem paling perit bagi aku,,, aku kene naik kan skit lagi pointer aku,,, skang pointer aku agak rendah berbanding kawan2 aku,,, aku mesti ckp 3.6,,, untuk naikkan CGPA aku 3.6,,, skang ni CPGA aku tinggal 3.57 je,,, aku takot coz t xdapat sambung blaja,,, aku xnak blaja separuh jalan je,,, aku ade cita2,,, heheheheheheee,,,, ntah pape kan,,, tadi mase aku ngan sembang2 dgn member aku kat FS,,, die kate die nk bukak firm architechture kat italy,,, hahahaahahahaaa,,,, bagus2!!!!! t aku nak keje under die je,,,, heheheheheehee,,, boleh ke mcm tu? budak arkitek amek budak meky pembuatan keje,,, aarrrrgggghhhhh,,, lantak la,,,, semalam aku ade sembang ngan kawan aku yang amek course counselor,,, hohohohhohoooo,,, dasyat2 kawan aku ni,,,, so die tny la aku punyer cita2,,, hahahahahaaaa,,,, da besar2 pon ade org tny cita2 kan,,, tapi aku story la gak sikit2 kat die,,, aku ckp aku sebenarnyer nak jadi doktor,,,, DOKTOR???? korang yg bace ni mesti gelakkan,,, memang aku nak jadi doktor pon,,, tapi dulu aku penah wat silap coz keras ati nk g sekolah teknik,,, mak aku da ckp,,, JGN!!!! tapi tengok kawan2 aku semua g tu yg aku terpengaruh,,, so,,, nk xnk aku teruskan gak kejuruteraan ni,,, biler dengar kawan2 aku amek medic,,, rase jealous gak,,, so aku nekad teruskan engineering sampai tahap aku da xbleh blajar da,,, kawan aku ckp biar cita2 setinggi langit,,, kalau terjatuh pon sikit,,, x terasa sangat daripada xde cita2,,, heheheheheehee,,, thanks siti haidah,,,

No comments: