Sunday, March 22, 2009

rumah aku ade han,,,,?????

sebelum aku nak story ni aku mintak2 'benda' tu xtahu yang aku ngah story pasal die,,,

satu pagi ni housemate aku ika n sha bangun tido, aku pon mcm biase r duk menyibuk kat bilik dieorg,,, ika cakap malam tadi die xboleh tido coz 'benda' tu kacau,,, kyra (roomate aku) pon ade gak

ika : weh bai, ko nak tahu, malam tadi aku ngan sha xble tido,,,
sha : ha,,,
aku : sebab ape?
sha : ade bunyi bising mcm org bergaduh kat atas rumah kiter,,, bunyi kaca pecah,,, guli berterabur n orang gerak2kan katil!!! bising!!!
kyra : ??????????? (muka takot)
ika : serius bai,,, mula2 aku tersedar, aku ingat aku je dengar, skali tetibe sha naik atas katil aku baring sebelah aku n pegang tangan aku,,,

kyra semakin berpeluh2,,, die yang paling takot antu,,,

aku : area kul berape ko dengar?
ika : kul 3pg,,,
aku : korang pasti korang x mimpi?
sha : serius ni!!!! (ngan dahi berkerut)

aku mula2 xtakot sangat,,, ingat biase2 je,,, bila sha n ika cakap bunyi tu datang dari atas rumah aku aku terus jadi takot,,, wat pengetahuan sume aku duk kat kondominium mutiara tingkat 14,,, keseluruhan tingkat ade 19,,, tingkat 15 sampai 19 atas rumah aku ni memang xde orang duduk,,, tapi mane datang bunyi tu????
malam tadi ngah aku sibuk update blog aku sampai aku xsedar da pukul 2.15,,, tetibe aku terdengar bunyi "kreeeeekkkkk!!!!!",,, lame bunyi tu,,, tetibe bulu roma aku meremang,,, perggghhhh,,, menggigil kepala lutut weh,,,, sampai kan aku nak bangun nak tutp lampu pon takot,,, last2 aku tido sampai siang,,, bangun je pagi tadi,,, terus aku jadikan hot story,,,

1 comment:

pinky mariposa said...

biasalah tu,,,tmpt lama kosong mmg mcm tu,,,just jgn tkot sgt jek,,,rajin2 solat kt umah korg tu,,,t die x kaco,,,sebelum tdo bismillah 21x jgn lupa amalkan,,,4 qul jgn lp bc,,,lpas tu ayat qursi nad lasr skali doa tdo,,,insyaallah semuanye terhindar,,,