Wednesday, December 10, 2008

semakin menghampiri

ni budak2 rumah sewa aku kat ipoh,,, sonok jumpe korang,,, semoga t kite jumpe lagi yek,,,
asma, nad, kak q, ina, ekin, kecik, mai, kak aina, khai,,, dont forget me k,,,,,
(aku yang baju kaler ijau)


allllooooo,,,, huhuhuuuuu,,, tomorrow morning ari last aku p keja,,,, hahahahaaaa,,,, sonok giler nak balik johor da,,,, kepada kawan-kawan seperjuangan aku di JPS,,, semoga kite berjumpe lagi,,, kawin t jangan lupe jemput,,,, huhuhuhuuuu,,, kepade plajar politeknik seberang perai yang xlame lagi nk daftar jadi senior,,, xsabo rase nye nk jumpe kowang,,,, laporan penuh jgn lupe taip,,, aku da settle da,,, sonok nyer,,, xlame lagi reunion budak dorm aku,,, harap semua dapat datang,,,
kepada sorang pekerje JPS yang kene tipu dengan aku tu,,,, sory yek,,,

No comments: